woensdag 15 mei 2013

Lake Batak (6 tot 11 mei)

Chris, een Amerikaanse Bulgaar (of omgekeerd), besloot na enkele jaren als financial... euh medewerker ofzo bij KPMG en Procter en Gamble; 'Fuck that shit!' en hij begon een camping op een lapje grond (eigendom van z'n familie) aan het meer van Batak. Een prachtige plek.
Eerst stonden we nog in het gezelschap van een Nederlands gepensioneerd koppel en een zonderlinge, maar uiterst sympathieke Bulgaarse birdwatcher/fotograaf, waar Bart 's nachts egels mee ging spotten. Later hadden we de camping voor ons alleen.

Raoul neemt het hier van mij over;
'Wij waren in een bootje gaan varen op het meer van Batak. We waren in het meer naar een eilandje gevaren. En er was een bulldozer en twee camionnen gekomen naar de camping. En ze gingen er werken. Ze gingen er plaats maken voor de caravans en voor de mobilhomes. Toen had de grote bulldozer een paar kleine straatjes gemaakt met zijn tanden en toen kon ik met mijn auto's op die kleine straatjes spelen. En we hadden er een groot vuur gemaakt. En we hadden er ook geschminkt. Ik (Malin neemt even over) was in een prinses, Telma in een indiaan en Raoul in spiderman. En ze waren met een helikopter aan het oefenen voor in Bulgarije of in Griekenland bosbrand te blussen. Ze deden een grote oranje zak in het water en ze trekten hem terug naar boven en ze vliegden boven de berg en ze kapten de oranje zak uit. We hadden op de camping gebarbecued. En ik had toen met een stijve nek opgestaan. Ik had toen bijna heel de dag in de stoel van mama gezeten, naast de stoel van papa. Toen ik niet kon fietsen had papa een houten stoeltje gemaakt. En dan kon Malin vanvoor zitten op het houten stoeltje en ik vanachter. We zijn naar de dam gefietst. Eerst waren we in de douche geweest en daarna hadden we op het bed van mijn mama en papa de machagebeurt gedaan.'
Raoul

































Geen opmerkingen:

Een reactie posten